THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, December 31, 2010

tanggal 1 januari 2011

First of all..i nak ucapkan HEPY NEW YEAR...tahun baru ngan azam yang baru...semoga azam taun ni dapat dilaksanakan dan sekiranya azam taun lepas x capai lgi..boleh capai taun ni...i punya azam xpenah langsung tercapai..hhahahah..nak capai mcm mana..baru buat separuh jalan dah surrender(xkuat punya iman ini org)hahahha...

tp i bukan nak cakap pasal azam taun baru...apa yang i nak cakap ni ialah i sedih(sob3) orang smbut taun baru tp i plak packing barang nak balik u..huhuhu..sedihkn..

pada tanggal inilah i akn menjejakkan kaki i semula kt u..i x puas cuti lagi..nak cuti lagi...tp apakan daya..kene balik jugak..taun lepas pun mcm ni jugak..asal 1 haribulan 1 jer  i mesti kene balik u..xder tarikh lain ker???hmmmm\

papepun camat tgal 2010 n xamat dtg 2011...semoga tahun ini akan membawa seribu satu mkne,,dan apa yang diperoleh pada tahun 2010..akan dipraktikkan pada 2011

4 comments:

Azima said...

dear.. take care tau dekat sana.. dok mok sgt ok!

amal20 said...

mok la ok.. hehe.. da ade blog ea.. ni aku amalina :)

ainola asyikinuza said...

thanx my beloved sis and my beloved niece..huhuh...orng nak diet la..heee

amal20 said...

aku pon nak diet bukak sem nti.. hehe ;p